inte bra alls !

Känner mig jätte dum , ledsen och förrivrad .
Är jag verkligen så hemsk , att jag sänder ut så onda vibbar till mina enga vänner?.
Man kan se allt från olika håll ,men hur man än ser det , så måste jag framstå som jätte ond i deras ögon.
Känns inte alls kul faktiskt.
Jag kan va jätte flippig & löjlig i bland , det vet jag om :( !
Men så som dom får mig att framstå , det är just det jag kämpat med att få bort.
Kanske får man lite "återfall"?.
Blir iallafall ganska förrvirad av detta :/ !
Kanske är jag så knasig människa ?, isåna fall är det hemskt , verkligen hemskt !

Jag vet att jag varit ond och pajat visas liv.
Men det va då & jag hade anledning ,tycker jag !
Har inte sådan trams i mina tankar längre :/ .
Men jag har kanske förtjänat detta?

Vill iallafall inte att någon ska ha såna tankar om mig.
Känns inte allt bra , att kämpa för något , sedan dumma sig ,
så allt det där gammla kommer fram igen.

Blir smått galen i huvudet just nu :( !
På ett sätt förstår jag inget
På ett annat sätt förstår jag allt .
Ganska sjukt :( !

Ska jag bara låta detta vara ?
Eller kan jag det rättare sagt , plågar mig lite faktiskt :/ !

aja ! :(

life is hard !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0