i love this

När jag går och små ler för mig själv :)
Är enormt trött , vilket jäkla jobb jag hade idag :( döööden !
Tur att susso kom & hjälpte mig :)
Sen va vi & fixa lite :)
Hemåt har storstädat & tvättat , torkat alla skåp ,spis osvosv.
Ja nu tänker ni - finns ju ingen skit .
Så sant men om man inte städar så kommer det ! 

L - Ska det va svartalakan eller vita med hjärtan ?
S - Vitt med hjärtan blir bra och lite levande ljus.
S - Glömde rosorna !

Bara så söööt :) as your wish boy !

Nej nu ska jag hämta sista tvätten & sen duschen , sen bädda ner mig i sängen :)

Så ni vet har jag stängt av min mb , ringer någon störd jävla människa 24/7 !
Bytar nummer imorgon !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0