hår :/

Igår vid 7 bestämde jag & lina oss för att färga håret ! Javiiist !
Jag har ju svart / ljus utväxt , ville ha MÖRKBRUN !
Fattar ni att det blev rött , rött i hårbotten , JÄTTE HEMSKT !
Linas blev lite olika färger här & där , inte speciellt nice !

Idag skulle vi göra ett nyttförsök !
Jaa det e SVART , VERKLIGEN SVART ! ,och färg i halva huvudet !
Ser inte riktigt klock ut :( ! Ångest verkligen !
Ska jag behöva vara svart alltid :(?
Linas blev dock mycket bättre idag :)

Var och färga det en gång ,(ville ha det brunt eller ja ljusare än svart)
då blev det brunt/svart med röda toner !
Jag tycker rött är hemskt , jätte hemskt !


Fattar ni att detta håret är mitt bara mitt egna färgen allt !
Och jag va så dum att färga det :(
Tappat i princip allt med pga av stress :( !
HÅRET GÖR ALLT :(



Nu ska vi se vad som händer :) Sitter här fort.f med lina !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0