Fredag

Tjiingeling :)

Igår kväll kom manne & kevin över :)
Jag & lina hade lagat wok , mummmms !
Så satt vi här och snacka om allt och inget & dumma oss :)
Sen va det sängen för mig mid 11 :)

Klockan ringde kl 6.00 imorse, upp & hoppa !
Frukost & lite så , gick till jobb kl 7 ! Mega kallt ute ! gud vad jag frös !
Jobbade bara till kl 12 :) Möte lina nere i stan åter igen ! haha .
Hem och börja städa & tvätta !
Va ju tvungen att tvätta (vet inte vad det heter , men tyget som sitter ute på stolarna)
Linas älskade svarta byxor hade missfärgat dom , haha , så i med massa klorin , som nya :)
Bäddat rent och tvättat allt och lite till , hahah  :)
Måste ha allt gjort annars får jag lite små panik haha .
Var nere och sola lite nyss , nu har jag oljat in mig med mega mycket olja ,
väntar på att det ska torka sen in i duschen :)

Sen kommer väll bullen över :) Hoppas jag iallafall :)

Hoppas ni har en trevlig fredag :)
Puss !

denna kvällen kommer man aldrig glömma ! HAHAHAH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0