chiiiillyvannilli !

Vaaddå , slappa nejnejnej !
Nu kommer loppan över , mooohhha ! 
Här blir det inte lungt , trots jag mår illa så jag vills spy !
Men nu skruvar vi upp volymen & kickar in den , hahahahahha  !


Min kusin ringer
Du , Lina man får reklam på söndag !
HAHAHA sorry !

Loqki ringer
Jag läste i din blogg  sanningens ögonblick nyss.
Ångrar mig så mycket att jag inte inset detta innan.

Synd men ibland är det bara försent !

Daniela ringer
Lina det finns en resturang som heter thai Lina .
hahaha pallar inte att vi garvar åt så torra skämt hahaah !

Orkar inte med mig själv just nu , så trött att jag är över flippad !

Som vi alla veta , om jag vill ha nått
- Då tar jag det
Som vi alla vet , om jag vill spela
- Då vinner jag ! 
 
 Seeya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0