vart kommer smärtan ifrån ?

Jag kämpade så mycket att jag börja gråta , mitt i stan .
Gick till sjukhuset , dom kolla lite & tog prover , och dom sa att det va helt okej.?
Så säger hon , jag trodde inte du skulle se så pigg ut.
Jag är en sån människa hur ont jag än har , så går jag , jag rör mig , jag ler.
Kan inte sitta still och ta det lungt :( . inget jag kan hjälpa , men bara för det behöver man  inte ta mig för oseriös . Minns när jag hade blivit operarad för några år sen. Vakna upp i ett rum , och gud vad jag var röksugen , men ikke ikke fick jag gå ut . Men var tvungen . så jag går ut endån , ska tända ciggen och trillar ihop ,utanför akuten , som tur va kom en vakt och körde upp mig , haah .

Iallafall går ner i stan & gör min jobb iallafall.
Efter ha kommit till parken i stan på väg hem , känns det som jag inte kan röra mig ,
som jag är en stor sten som väger 10000 kilo , det va så jobbigt att tårarna börja rinna längst kinderna.
Ville bara sätta mig ner på marken och sitta där hela dagen :( .
Jag har jätte mycket problem med yrsel & så  det har jag haft jätte länge , lärt mig leva med det liksom , men detta var riktigt jobbigt :( .Dom kan inte hitta något fel , eller ja dom tar alltid dom vanliga blodproverna och säger att det är okej , men något fel måste det vara :/ .
Börjar bli trött på det nu :( . har konstant ont min kropp , varje dag varje dag , men det har jag lärt mig att leva med , men med ännu mer smärta orkar jag inte mer :/ .  och jag vill veta varför jag har ont :/ .
Dock är min doktor en riktig idiot , riktig ! Ska byta nu till en klink här nere i stan istället.
Hon är helt värdelös, en gång gick jag dit pga av mitt hår .
Som vi alla vet har jag ju tappat, ja nästan allt håret , och det växer inte .
Då känner hon på min mage , tar dom vanliga jävla provorna och säger , det är okej .
Är hon dum , dum dum på riktigt ?
Jag blev även sjukskriven 2 månader , då har hon skrivit så sjuk dåligt intyg , att f-kassan inte godkänner det , även dom tycker hon ska skriva och förklara varför och hur jag skulle behandla det , men inte det inte .
Jävla *******, säger jag bara !
Jag är 20 år , 20 ynkliga år , känner mig som en 40 åring i kroppen :/ .  inte kul , inte kul alls :(

Och nu måste jag tvätta mina kläder efter ex antal olyckor dessa dagarna.
Vill bara sätta mig ner på golvet med en filt och sitta där hela dagen :( ...


Kommentarer
Postat av: emelie larsson

kryyyyyaaaaaaaaaaaaaa <3

2010-02-07 @ 22:22:55
URL: http://emeliejosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0