vill sova ..

Sitter här vid datan & bara tänker ?
La mig innan , tänkte sova . Gick verkligen inte :/ .
Så gick upp har städat & gjort om lite, fort.f inte trött.
Vill tvätta mina stolöverdrag , men vågar ej gå ner på natten här , hahaha .
Är helt vaken i huvudet , men kroppen skriker - sooov !
Hemskt jobbigt :( !

Idag har jag & loppan även varit på mitt jobb :) .
Sen bara varit hemma lagat mat & flummat som vanligt :).
Alltid lika trevligt , viiist :)
Idag fick vi lite godispanik , köpte så mkt gulliga godisar, spray & sånt som man hade när man var mindre , haha ! Och jag köpte mig en jojo , så fin! hahaha (ska bli jojomästaren,haha)
Lika ur flippade, men endån så bra !!

Det är så hemskt ensamt ibland :( !
Speciellt när man bort själv , ingen jobbig familj, allt är bara så tyst :(.
Ioch försig jag har ju bott själv så pass länge att jag borde ha vant mig.
Men tycker det är så tråkigt , jätte tråkigt ibland :( .

går ej att beskriva med ord ,hur fin denna låten är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0