Lördag

Vad jag har gjort dom senaste dagarna ?
Inte jätte mycket mer än vanligt .
Jobbat, och träffat vännerna & familjen :)
Även varit på bibloteket (ja,jag !) Låna en jätte bra bok  -  Duktiga Flickan
Som alla vet är jag ju inte den som brukar läsa.
Att vi ens fick för oss att gå in där är ganska roligt(men bra !)
Men gud vad bra denna är, kan se mig själv och mina egna problem i boken.
Den får en att öppna upp ögonen lite på något sätt.

Nej nu ska jag göra lite go frukost & väcka susanna , som sussar så gott inne i min underbara säng.
Min lilla dotter visst , haha !

Igår/inatt .
Ja jag & lina hade lite film kväll, råkade somna och vaknar halv 3 ! (panik).
Lina va tvungen att åka hem eftersom hon skulle jobba idag.
Jag var super pigg, 3 på natten (kul).
Så jag & susanna , gick i snöstormen till prem. haha !
Köpte ballerina & cola .
Som små barn gick vi och svätte snö på varandra(finns ett litet barn inom oss endån,haha.)

Jag vill ha mitt hår tillbaks :( Vill att det ska börja växa som ogräs,som innan!
Och jag vill att det ska va min egen naturliga färg(mörkblond).
Vill fälla en tår när jag tänker på det :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0