Måndag .

Är så slut , så slut att jag vill bara sätta lägga mig ner & ligga där i dagar.
Vet inte vad det är för fel på min rygg, har haft det så sen i fredags , dags att kolla ?
Sitter nere vid svanken i mitten , precis på ryggraden.
Hade det varit en nerv , så hade det gått över redan (brukar få det).
Men detta släpper inte , känner mig som en gammal tant när ja går (sött visst,haha)

Idag har jag & nadira , haft ganska soft dag på jobbet :)
Jobba i stan , så vi gick och käkka lite lunch ute oxå :)
Va skulle jag gjort utan min nadira . hahah .
Blev buddy med uteliggarna idag , hahahahaha .
Sist så hade dom tydligen jagat nadira ? hahahha .
Så va dom där idag , så jag fick skälla lite på dom .
Tycker endån synd om dom (jag vet dom har sig själva att skylla).
Men ja , jag är en sån person, så länge ingen gör mig eller min familj något ,
så kan jag inte vara otrevlig.
Gjorde en liten deal , jag bryr mig inte om dom är där, så länge dom plockar undan efter sig.
Vet ni vad dom gör då , haha
Sätter sig på i trappan , plockar fram foliet , HAHAHAHAH . endån synd om dom . Men ja :/ .

Håller på att städa (ovanligt,haha)
Jag har nog ett av sveriges renasthem , hahah !
Anka släng dig i väggen ;) hahaha

Pappa kommer när som helst en sväng och ska hämta en grej.
Sen ska jag gå över till suss lite ? :)
Kl 8 blir det möta upp lina på jobb.
Sen mys & vattenpipa .
Vad skulle jag gjort utan er 2 .
Alla sjuka grejer vi hittar på , alla sjuka stunder , alla mys kvällar. allt allt allt :)
Ni är bäst , det vet ni :)

Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0