Tisdag

Dagen jag hatar mest på hela veckan !
Dubbel pass :/ dock är min älskade pappa alltid så snäll på tisdagar och
låter mig gå hem lite innan så jag hinner hem duscha & så där , tills jag ska jobba igen.:)

Har världens huvudvärk idag :/
Folk pratar ihjäll mitt huvud ibland !

Nej nu ska jag fixa lite mat & så där !
Sen ikväll ska jag nog gå över till suss :)
Behöver lite sällskap känner jag :)
Så hemskt tråkigt ibland :/
Vet inte hur många gånger jag vaknade inatt :( ! 
En "sjukdom" jag har , när jag sover själv, vaknar jag gång på gång !

Jo idag, hade jag leggins på mig .
Råkar fasna i något , och dom dras i sönder .
Lite panik ! Monika åkte dock och köpte ett par nya direkt :)
Tusen tack !
Och nadira , spolade ner hela sig själv med vatten !
Ingen lyckad dag !

En sommar bild , vill ha sommar nunu , ut med båten, dricka vin ,mysmys !
Och vet ni vad , min balkong ska pimpas av mig & lina , ROSA , vi ska måla den rosa !
Med rosa blommor , rosa bord, allt allt rosa :D cute viiist ! Och utsikten från balkongen är underbar :)
Man har koll på allt och alla , mohhha !

Monika,pappa jag & lillebror i sommras :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0