riktigt

arg & besviken !
Att folk begär så jävla mycket av en !
Att folk som inte ens jobbar , kan klaga så !
På riktigt jävla dåligt humör !
Så jävla många gånger jag inte orkar , verkligen inte orkar men gör det för du /ni ber !
Sen om jag ber en gång får man svaret - jag är trött .
Kom och säg det när du har ett heltids jobb och sköter ditt hem !
Då kommer jag förstå dig .
Folk tror verkligen att jag orkar allt allt allt , det gör jag inte, men jag kämpar på så mycket jag kan !
Jag tänker inte låta det bli som innan !.
För nu tänker jag oxå börja säga NEJ !

Och snälla !
Om jag inte svara i min telefon första gången.
SLUTA FUCKING RINGA MIG DÅ !
Kommer snart inte ha någon mobil alls .
Pallar inte att 5 personer har ringt med 5 min mellan rum hela dagen.

Idag , ska jag stänga min mobil.
Ta ipoden & gå ut och gå, gå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0