puckoliina - lina

Höger eller vänster !

Vet inte vilken väg jag ska ta.
Finns så mycket jag skulle vilja ta tag i .
Finns så mycket inom mig ,som bara vill ha det som innan.
Fanns inga krav, inga måste , ingen panik , ingenting.
Mådde alltid bra , hade underbara personer med mig.
Människor, som man kunde göra allt & inget med !
Kommer aldrig glöma när livet var som vildast (saknar det).
När jag tänker tillbaks på alla sjuka grejor , så skrattar jag inom mig.
Verkligen så sjukt , sjukt  , sjukt !
Känns som jag är någon som inte är jag just nu :/ ?
Innan var jag den som alltid alltid skulle hitta på något .
Alltid åka till gbg , h-stad malmö , alltid nått på g . 
Inga problem , livet rulla på perfekt.
Men nu , gudgud , världens dödaste .
Jobbar , sitter hemma jaa så ser dagarna ut varje dag ! :( ! 
Okej om jag hade haft någon att tillbringa mina dagar med .
Men nu har jag inte det , och det känns enormt tråkigt :/ ! 

Idag kom xxx , vi har ju inte pratat på länge.
Eller ja han har ringt men jag har inte varit intresserad.
Tyckte synd om honom på något sätt .
Han är alltid så glad & positiv och försöker .
Men ja tyvärr känner inte att det funkar så .

Maffabossen under triangeln , ja linush du vet vad jag menar , hahahah ! 
Ibland tror jag att jag inte har alla skruvar på plats , hahah  ! 
 
Nej nu blir det sängen, ny städat och ny bäddat , lovelove !
älskar när sängen är ny bäddad, så fräsht :)
Hur ofta bäddar ni rent ?
Jag satt och tänkte lite innan , jag gör det 2-4 dagar i vecka , känns mycket ?

Godnatt ! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

MaffiA HAHAH

2010-02-11 @ 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0