no,no !


Jag är inte perfekt (och det är ingen).
Men det finns några som har besvisat hur dom verkligen är.
Jag sitter och garvar lika mycket varje gång folk leker bästa vänner, men !
Hugger varandra i ryggen , och det råkar vara så att jag vet vet vet så mycket !
För mycket än vad jag vill.
Ävenfast det inte är mot mig den här gången , så inser jag , hur människor fungerar.
Kan snea på folk för en bagatell sen kan man göra 10000 gånger värre , så kan man inte göra !
Jag skulle av hela mitt hjärta vilja säga det till ### & ### , så du får lite smärta tillbaks .
Men nej , ska inte sjunka lika lågt .  Trodde det var en vän jag skulle ha med mig hela livet igenom , men nej inte när man ser hur personen sviker och sviker sina vänner om och om igen, jag önska alla andra såg det med .
Ängel i allas ögon , men ikke ! Den som vet hela sanningen , ser hornen hon bär !
Och för mig är du inget mer , så lite att jag inte ens ska tänka på detta igen.
Lycka till i livet !

Nästa helg då ska jag fanimej vara frisk , då blir det festfest :)

I morse , hihih !! jag vet , måste sluta göra så med läpparna, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0