myspys !

Värme , levandeljus , kaffe och underbar musik :)
Sitter hemma hos susanna nu och njuter !
Gud vilket hemskt väder det är ute :( !

Har ni märkt att antingen bloggar jag inte alls eller jätte mycket !
Och jag har märkt att det är för många killar som läser min blogg :O !
Eller är det för att mina vänner består av 80 % killar ?

Nej ikväll blir det iallafall massa mys bara :)
Nu ska vi laga lite mat .
Sen ska jag hoppa i badet & slappna av lite ,
sen blir det fixa fötterna, händer ja hela mig :)

Nästa vecka kommer vara riktigt kaos på jobbet :/ !
Extremt mycker med andra ord !
Så ska ge mig själv en lite present nästa helg (spa) :).
Det kan jag väll förtjäna visst :)

Nu har det varit skönt att ha någon att mysa lite extra med .
Börjar sakna det för mycket, så mycket att det bara känns tomt.


Nej hoppas alla har en trevlig lördag :)
Puss !

Kommentarer
Postat av: Marcelo

Du har ju hittat din soulmate :D ! Kram Marcelo

2010-02-21 @ 19:28:33
URL: http://barawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0