mysmys !

Oj vad dålig jag har varit på att skriva !
Har behövt lite tid för mig själv faktiskt :)
Jag har jobbat jobbat & så !
Igår blev det malmö med susanna !
Hade skit mysigt gick en runda & käkka och så där !
Hennes faster bor ju där , så vi nanna där !
Och idag kom lillsyrran till malmö :) .
Vi shoppa lite & käkka , sen gick vi på bio !
Farsan , tyckte den va jätte fin :) hahah !
krängt som grisar har vi gjort , mohha !
Sen tog jag min älskade lillsyrran och åkte hem :)
Nu sitter vi här och är helt döda !

Vi ska nanna så skönt , så underbart !
Saknar min älskade lägenhet när jag spenderar en dag hos någon annan !

Min lillaälskade eme har blivit så stor !
Dock vill jag inte inse det.
När vi gick inne på gina , och hon gick 5 meter ifrån och jag såg inte henne , gud jag fick panik .
Susanna bara hon är inte 5 år . men för mig är hon min lillalilla flicka

Idag satt det några tjejer på tåget,som skulle till albanska festen.
Fanfan , minns när vi alltid , alltid åkte. Hahah.
Det va sjuka kvällar det.
Dock skulle jag aldrig kunna bete mig så nu.
När jag satt och lyssna på dom, ville jag dö av flabb.
Hur skämmiga och omogna, folk kan vara !
Men men oldi ska gå & fixa mat nu , haha !

Jag idag :) Lite rolig bild men va fan , den bjuder jag på ;)



Hitta denna bilden i syrrans mobil, motti (morfar).
Älskade motti , du finns i våra tankar & hjärtan !
Nu har det gåt massormassor med år, men du finns alltid alltid i våra tankar !


Kommentarer
Postat av: emelie larssson

Tack så mycket för igår (L)

2010-02-28 @ 10:24:41
URL: http://emeliejosefiin.blogg.se/
Postat av: Henryuna

A exceptional happy site!

2011-01-14 @ 13:09:05
URL: http://henryuna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0