söndag


Gud vad ryggen gör ont nu :/ ! Började igår kväll igen (eller ja det gör mer ont än vanligt)
Funderar på att gå till sjukan ? .
Har smörjt in mig med tigerbalsam, bada super varmt , legat med fötterna på en stol.
Ja, testat det mest !
Susanna , smörjde in min rygg igår , och tycker att ryggraden är sne ?
Är det något som bara kan hända så ?
Och har även märkt att jag har en rolig kropps form .
Ni vet när man var yngre (fjortis) Så gick med med rumpan som en anka !
That´s me !? Har aldrig lagt märke till det innan.
Syns väll inte så mycket när jag har kläder, eftersom jag oftast inte har tajt på mig.
Men när jag är (naked) haha , så ser man det verkligen.
Ser ut som en lite fjortisanka , men det är skönt , har inte så ont då iallafall :)

tillbringa helgen med susanna :)
Min lille pärla , vi som syskon ,
kan bråka som hund & katt men endån älskar vi varandra :)

Men nu är jag hemma , jag älskar mitt hem .
Jag älskar att det är så rent & fint, att jag kan spela så hög musik.
Jag älskar att stå och sjunga och laga mat , men jag hatar att sätta mig och äta själv.
Jag ÄLSKAR min säng , att mysa mig ner i den , men jag hatar att göra det själv :( !

Ska äta färdigt nu , wook med ris & nudlar :) mumma !

Kiss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0