lyxlyx !

Veckan börja bra mycket bättre än förväntat .
Fick ett eget jobb idag, men snabb som jag är , så va jag klar redan vid 11.
Väldigt väldigt skönt. speciellt när man har betalt till kl 4 , hihih :) 
Fick för mig att jag skulle va duktig och gå hem, vilket jag ångrar nu.
Jävla väder :/ ! snö , storm , kallt , brrr jobbigt !
Och när man väll öppnat dörren hem. - rääääkningar !  
Det är aldrig kul , men vad ska man göra , haha :)
Fattar dock inte hur jag kan ha så jäkla mycket varje månad.
En tjejkompis satt och räknade ihop sina räkningar, för ett par dagar sen.
Och det visa sig att jag har 4500 mer i räkningar , det är ganska mkt.
Som denna månaden har jag 10.600, är det mycket ? Känns så !
Och det är ju bara hyra,el mobil, internet,försäkringar ja sånt smått&gott :)
Och hyran, tar livet av mig sakta men säkert, men jag älskar min lägenhet :)
Så ska inte klaga :) hihih..

Ska snart ta mig mitt tee & proviva och boken,såklart :)
Sätta mig mysigt och koppla av.
Ska även ringa och boka allt till fredag, ska skämma bort mig lite :)

#Noppa&färga ögonbryn&ögonfransar
#Klippa mig (sätta i extensions?)
#Hand&nagel vård
#Massage

Och planera Lördag.
Vill åka till kphm (om väder är okej) med små syskonen.
Men vet dock ej , känns lite onödigt .
Eftersom ska ditt på lördagkväll även.
Annars får det bara bli båten över till helsingör.

Vad ledsen jag blev :(
Fick nyss ett mejl att dom skorna jag beställde igår , finns ej i den storleken jag vill ha :( !
Buhhhhh ! Nu tänker ni att det inte är min typ , men jag tycker dom är sååsåå söta :)



Nej nu har jag skrivit för mycket !
Susanna ringde nu , hon ska komma över på en kaffe & snacka lite :)

Kisses !

I smile, I smile with my whole soul  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0