hur är det ..

Killar !
Haft en del disskutioner om detta.
Förr var det så enkelt om någon ville ligga med någon.
Rakt på sak , med andra ord !
Nu ska alla killar göra det så inveklat...
Det ska fikas osvosv ...
Sen efter ett par gånger slår dom till.
Efter det hittar dom ett nytt byte !
Är det för tjejer är svårare ?
Är det för killar är killar ?
Dock vet jag inte , eftersom här ligger vi inte , om vi inte är 100 % !
Oj nu blev många besvikna , haha  ;)

Har helt enkelt gett upp hoppet om att det finns någon som jag kan älska.
Orkar inte ens kolla längre.
Har ju en vän som varje gång det kommer någon som ser bra ut .
Ger hon mig en knuff , -kollakolla.
Ger henne en knuff tillbaks, sluta bry dig sluta låta ditt huvud styras av ögongodis;)
Jag tror aldrig att jag kommer bli förälskad i någon, som vilsar efter mig på stan. NEEJ !
För en dag , kommer det komma *pooof* och då kommer jag känna det !

Kaffekafffe daaags !
Sen kommer älskade lina förbi , har ju inte varit på dagar nu :O!

Kiss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0