hemsk natt ..

Har knappt kunnat sova något,
när jag väll somnat vaknar jag av att jag mår hemskt illa , och det sluta illa med :( !
Hemskt jobbigt , är lite andra problem med (som vi ej går inte på här)
Ringde till susanna i lite panik , hon va hos hennes bebba, så han tar telefonen ,
sen va man fast med honom i 20 min , älskar folk som babbla på , haha .

Vet inte vad jag ska göra idag ?
Vågar jag lämna lägenheten ?
Skulle behöva gå till jobb , men känner inte att jag klarar det idag (får bli imorgon).
Blir kanske sjukan , skulle avakta en timme till & se vad som händer .
Dock hatar jag sjukhus :( !
Kanske väntar tills loppan slutar , så kanske hon joinar mig.

Suss ska ju ha middag & så idag , vet inte riktigt om jag kan gå dit :( .
Annars blir det en sväng förbi henne ikväll :).

Ska iallafall göra lite kaffe & ta på mig massa kläder & solbrillorna och inta balkongen med kvp :)
Måste få lite friskluft känner jag .

Inatt fick jag ju städ noja .
Nu kommer ni tro jag e sjuk sjuk i huvudet , haha .

Kan ju inte dammsuga mitt i natten .
Så jag tar fram min lilla sopborste och ligger på knä och sopar hela lägenheten.
Störd eller bara tidsfördrivning , haha  . ?

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0