gud ...

Dagarna går sååå snabbt !
För det mesta jobbar jag och är med min älskade lina och suzko så klart :)

Idag är det alla hjärtans dag .
alla tjatar om det , för mig är det inget spec , eftersom jag är ALL BY MYSELF !
Dagen för mig .
Jobb till 08.00-13.00
Till Susanna , åt middag med suss,sale & momo
Hem ,Snart kommer kevin & loppan.

Jag har träffat dom jag behöver idag . eller inte min familj :(

Min pappa är så bäst .
Idag körde han mig till jobb &  hem ju , och han hade med sig.
2 packet cigg , vattenpipa med tobak och allt och fick en jätte fin lampa :D
Jag älskar min familj överallt annat ..
Hoppas ni alla har en trevlig dag (L)

Sit down, cuz the bitch is back on track.
Finns någon som inte har allt rätt i huvudet ! haha .

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0