Gästblogg!


Efter som jag har tagit bort min egen blogg, och blev sugen på att blogga lite. Tänkte jag ta över och gästblogga i Madiickens bloggen gång.
Vi har precis varit nere i stan, Lina har varit hos doktorn.
Sen gick vi och handlade. 5-6 jävla påsar släpade vi hem. Upp för alla dessa trappor.
Mina armar är iallafall 1 meter längre nu än vad dom var innan jag kom ner till stan.

Jag tycker det är kuligt att jag och Lina har "hittat" tillbaka till varandra igen.
Vi har haft det upp och ner. Men nu har vi det upp hela tiden, och det är skönt!
Det ska ju vara Loppan & Madiicken visst? radar paret!
Vi har alltid lika kuligt tillsammans och skrattar så vi får ont i magen... HAHA.

Iallafall... vilket flumm inlägg. Nu ska vi dricka kaffe!

Puss & Kram // LINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0