Sjukan ..

kommer bli en hemsk dag, har så ont :( .
Sitter i telfonen med 1177, 25 min kö , kul !
Måste ta mig ut & jobba , hur ska det gå till ?! .

Jag hatar såna här dagar , när jag känner en stor klump inom mig.
Något som är fel , allmänt deppig.
Lina gick nyss , kanske df jag är extra depp.
Känner mig säker när någon är här .
Får såna svimattacker :( !

Igår hade vi iallafall jätte trevligt :)
Laga god mat & snacka massor som vanligt :)
Skrattade så mycket , att lina fick gå och gömma sig. hahah .

I look to you - Whitney Houston ♥♥
Kan inte sluta lyssna på denna låten.
Hemsk,hemskt fin är den ♥.

Nu ska jag ringa pappa .:)
Saknar han lite , han har inte ringt på hela helgen :( !


Monika pappa kevin & jag.



Personligt horoskop för idag: 2010-02-07
Stämmer inte dagens datum? Klicka då på uppdatera
eller reload i din webläsare för att rätta till det!
Tur
Det kan hända att du spelar litet idag och vinner en liten summa tidigt. Du bör nöja dig med denna och sluta spela. Risken är annars stor att du förlorar alltihop.
Hälsa
Du tycks överskatta hur mycket du orkar med, både fysiskt och psykiskt. Du bör stanna upp idag och fundera.
Ekonomi
En viss inbetalning kan ge dig huvudbry idag då du inte alls var beredd på den. Du kan tvingas göra andra prioriteringar.
Arbete
Idag kan du verkligen få mycket gjort om du bara planerar din tid väl. Låt inte någon kollega försinka dig genom att tala om ingenting.
Kärlek
Om du är irriterad idag är ingen annans fel än ditt eget. Se därför upp med att projicera din ilska på den du håller kär.
Relationer
Du kan idag hitta gemensamma intressen med någon som du inte sett som en vän tidigare. Om du lägger manken till och försöker vara trevlig kan det utvecklas till en riktigt god vänskap.

Jaha klar med 1177 , blir sjuka nu 11.30 .  wish me luck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0