Vet ni vad ..

Har märkt att jag bloggar när jag känner mig deppad, arg , irriterad ?!

Saknar sommaren så mycket att det gör ont :( .
Det var den bästa tiden i mitt liv, har aldrig varit så lycklig som då .
Jag & Lina har ju pratat om att ta en semester (hemlighets stämplat)
Nu sitter här med ett glas bubbel & funderara över så mycket .
Även avreagerat mig i tele med daniela ett bra tag .

Varför kan inte killar förstå hur vi tjejer fungerar ?!
Det ska vara rosa , blommor , shopping.
Nej killen behöver inte vara intresserad av det men att bara
försöka en eller två gånger gör väldigt mycket.
Ibland kan man känna sig som en docka ,
som bara häger med men som man kan leka med när man tycker det är roligt?!.

Blir så ledsen att folk inte kan se att man försöker .
Jag gör så mycket, lyssnar på så mycket som jag inte vill,
men jag gör det för att göra någon annan glad.
Är det någon som gör det för mig ?!
ÄR SÅ ARG ATT JAG VILL SPRÄNGAS !!
Trött på att folk ska tro att jag är en häxa, att jag kör med folk osv osv ..
Det är jag inte, verkligen inte . Men ibland måste man bli det för att inte bli överkörd själv !
Jag ser alltid óm mig själv och kommer alltid göra det !

Nyår kan ha det , ska jobba på marina 15.00 - 02.00 !!
Ska bli skönt ?!, skita i nyår , fira in året med ett gäng främlingar & se vart det tar en !
Ny metod !

Helst av allt skulle jag vilja gå under , bara försvinna !!


Alla behöver vi ha ett barn inom sig !!


T.o.m glad under ett toalett besökt , inte illa !!


Ljuset i mitt liv !!


Le åt som som ser ner på dig !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0