Skola en bra grej ?

Det var väldigt många år sedan jag satt och pluggade med en lärare vid sidan..
Nu har jag varit här sedan 08:45 skulle vilja dränka mig själv ...
Dock har jag rasmus Seebach på maxad volym i öronen & bloggar nu !
Jag hatar danska ?! Inte nu mera tydligen kan inte släppa hans låtar ..  
Känner jag att jag gjort mitt för dagen, väntar på att hon ska skicka hem mig , sen blir det lunch :) !
Ska nog in och chekka lunchgudien , har ju tid till det ! hhaa .
Sen blir det jobb på hallen .........

Har kommit på att jag måste verkligen börja söka jobb, säljare ?!
Det är ju det jag kommer bli om ett par månader fast dock lite mer avancerad sådan,
men nu hade jag nöjt mig med ett jobb i en buktik faktiskt, eller så flyr man landet.?

Igår målade jag , joo 3 stycken pallar/trappstege (svart) .
Fönsterkarmar , och vitrinskåp , snart har jag gjort om det till mitt , haha .
Känns lite elakt ? Men blommor & ljus livar upp allt , kan jag tycka !!

Bittra människor kan ha det helt ärligt , sådana vill jag inte ens se eller prata med .
Blir bara så jävla lack på falskhet , sneablickar och skitsnack m.m.
Har man ett problem spy ut det då för fan !!!
Jag har blivit väldigt känslig och tar åt mig när folk städigt ska ge en snea blickar ..
Som du behandlar andra blir du behandlad själv ..

Min lärare kom in nyss - kramade om sig själv - Ohh nu snöar det , vill du växla till lite varm choklad..
Lina har ju även haft henne innan , hon är verkligen mega go men jag tror nog att hon går på något,
mer hypad än någon annan .

hello kitty adventskalender !!
1 dec - skol kitty (behövde jag ,haha)
2 dec - en kitty ring


Usch nej nu har jag skrivit för mycket ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0