Från hat till kärlek ..

Då var man tillbaks i skolan , danska i öronen såklart !!
My har visat mig en ny låt, livsfarligt .. Kan inte sluta lyssna ..
Har med min egen data idag , så jäkla skönt, får spel på deras datorer från 1990 frös ihjäl.
Har egentligen inte allt för mycket att göra , läsa igenom lite saker inför examinationen imorgon,
hur kommer det gå ?! Mega nervös om jag ska vara ärlig ..

Vet inte vad det är med denna låten men känner mig svag&förvirrad samtidigt som jag känner mig så stark&säker.

Vill ha min ihpone nu :( tar ca 2 veckor till känns bara som att dom drar ut på tiden hela tiden :(:( !!!



Igår blev det lek&bus med Lina hela kvällen, vi har ju en tendens att göra sjuka saker, LOVE IT !
Efter skolan åker jag nog hem till mamma en sväng ,
saknar att vara hemma hos mamma och även min lägenhet varje gång jag lämnar den,
idag tömde jag kylen totalt är ju hemma max max en gång veckan så känns inte lönt att ha en massa mat då ?!.

Annars flyter allt på som vanligt , jobb & mys för det mesta :) !!
Vet ni vad, jag tycker det är så ruttet så hemskt,så låg …...
Någon på jobb har tagit min smink necessär , med ALLT mitt smink m.m...
Vem kan göra så , vem fan gör så ?! Jag har varit så arg , så ledsen t.o.m gråtit.
Tycker det är extra tråkigt att det sker på jobb :( !!
Men ja tydligen ska man inte tro gott om allt folk .
Och nej jag anklagat ingen speciell men vi var ju inte allt för många :( Tråkigt !!
Hoppas dock den kommer fram då jag har satt upp en lapp :( .. 

Snart är det jul kan ni förstå det, tiden går så snabbt ..
Och jag vill bara springa ”hem” & öppna min kitty kalender undra vad det blir idag?
Men mest undrar jag vad det blir på julafton , haha !!

Nej om man ska göra lite nytta och börja läsa ?! Urrr .. Vill hem till soffan om jag ska vara helt ärlig eller en liten shopping runda hade suttit mega oxå !! Dock internet shoppar jag lite (smink) alla små saker som faktiskt är ett måste men ofta när man går in och ska handla allt sånt glömmer man hälften blev ialla fall puder & mascara här om dagen , id sminket folk är bra så underbart , tror nog det är borstarna som får mig att bli kär , helt underbara !!

Jag är tveksam, förvirrad, rädd har jag bara gjort ett galet stort fel eller har jag inte det ?!.
Måste ha en galen dag,en galen kväll, en galen natt , för lite drama i livet just nu ?! .

Har hört så sjuka saker om folk, så sjuka saker att man bara hade sänkt dem till botten,
men vad tjänar man på det ?!
Den fråga är till alla med så stor mun och som bara måste snacka skit, men hjärtan
tänk på att snack går & som sagt stora öron och liten mun det är de man kommer längst med ;) !!

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0