En dag med syrran ..

Hade ju inte en direkt bra dag igår...
Vaknade iallafall upp & bestämde att tillbringa dagen med syrran.
Hämtade upp henne & gick till skolan för att fixa lite papper .
Sen kom martin oxå , gick vi alla & åt , sen åkte & köpte 3D filmer ..
Kollat på en julsaga, riktigt grymt att man kan kolla 3D hemnma måste jag säga !!
Sen har vi spelat wii som två mongos , PANIK !
Dock lyckades vi döda en boss & jag hittade en ROSA krokodil som man rider på , lite nöjd ;) !!
Nu blir det städning innan han kommer hem & sen blir det alic i underlandet ..
Imorgon blir det fixa naglar kl 8 , sen en jäkla massa handlande & syrran ska oxå med :) !!
Kvällen blir det hem till kalle, ska bli mycket trevligt .
SEN ÄR DET JULAFTON !! :)

Är så glad att jag har min fina mamma & min fina syster !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0