Är det okej ?!

Så klart när man ska vara duktig & vara i tid är ingen annan det, helt dött på skolan "kontoret" ,
så nu sitter jag i soffan igen , verkligen ingen dag att plugga , det kommer gå in & ut lika snabbt :/ ?!
Legat vaken flera timmar i natt , det är något som verkligen stör mig men vad ?! ...
Jag hatar verkligen när man har 1000 tankar och kan inte koppla ifrån det,
men ändån vet man inte riktigt vad det handlar om?!.
En sak vet jag att man kan ifrågasätta en hel del människor och varför man har dom runt omkring sig !!
Och hur människor gör en bitter istället för att vara glad för en ?!
Har inte hört en människa säga något positivt , bara kasta skit , det är ni alla bra på !!
Är även så jävla trött på att hålla käft för andra hela tiden men fan ingen annan som kan göra det !!
Trött på att vara snäll mot människor som bara kastar skit ...

Imorse tappa jag det helt när jag ville ha en sak som låg i min sminkväska !!
Hoppas helt ärligt den jävla fittan som tagit den har riktigt dåligt samvete .....
Ja grova ord , men snor man från någon är man det !!
Tur jag inte skulle till jobb nu på morgonen kan säga helt ärligt då hade jag inte gått.
Det har gått ganska lång tid nu, och fan är det inte någon som varit hjälpsam heler bara skojat om det !
KUL , JÄVLIGT KUL !!

Ska snart ner till skolan igen i allafall ska bara vänta på maskinen med tvätt jag slängde in innan jag gick !
Ikväll blir det jobb, ska vara själv i restaurangen idag, kan bli kul och intressant det vara många år
sen jag jobba själv, dock är det mega lite, men ska bli skönt ?!
Måste även till banken, i söndags blev det tura med lina&bengtsson och kan säga att det bokstavligt talat blev fullt ös , medvetslös !! Så ja något kort har jag inte, lär något inte få något nytt (efter alla min 14,15 ?)så får satsa på en ny bank ,rolig tjej !!
Innan vi åkte en tura , åt vi på big buddha , FYFAN !! Hur kan människor gå dit, det var första & sista gången , kunde verkligen inte äta , inte ens dricka vinet , allt smaka skit ! Sorry men det är verkligen det sämsta stället jag varit på ..

Behöver en resa , en resa helt för mig själv !! Eller kanske en helt ny stad ?!

Saknar tjejerna massor :( , verkligen .. Har inte någon som jag kan sitta med i timmar & snacka skit :(
Dom två som varit mig närmst saknar jag verkligen , dags att skita i allt annat och ta tag i att ses !!

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

om du bara hör negativa saker så kanske du helt enkelt umgås med fel människor. du kanske ska ransaka dig själv & istället umgås med dom som alltid brytt sig om dig. känner du ingen sådan borde du helt enkelt skaffa nya vänner. och glöm inte alla gör fel även du. att säga förlåt till någon eller förlåta är inte så svårt.

2010-12-15 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0