Vilken dag !!

Har jobbat i ca 13 timmar , pusssst !! Jag har gottat mig senaste tiden och tro mig det känns i hela kroppen nu !
Men om några timmar bär det av mot Turkiet :) !
Efter jobb , tog jag en kaffe med Lina hjärtat , lika mycket trevligheter var gång !
Nu håller jag på att fixa fötter,naglar, ögonbryn och lite sånt !
Jag hinner aldrig riktigt med det faktiskt , men innan jag åker är det ett MÅSTE!
Men hatar dock att göra det om jag ska vara helt ärlig , går gärna och låter någon annan fixa det och njuter .
Jag har ju inte sovit något & är mega trött och har tagit på mig ansvaret att ta hand om lillejocke på vägen dit, nog att jag kommer vara ganska så död när vi är framme, men då släpper jag allt & springer mot baren , sen lägga mig som en tjocktant och njuta av solen och alkoholen , hahahah !!! 

Nej nu ska jag fixa och trixa, :) !! 
Hadet underbart här hemma mina hjärtan, Love !!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0