vi gör det igen ...

Var på banken idag , jag har fått elva bankkort redan ?
Hur i lyckas jag ?, tycker själv att jag är jävligt bra ;) !
Igår drog jag mig mot stan , bakom  ! För att fixa&trixa till helgen

Det här blev resultatet , så jag hoppas vi ses där ;) !!

Kaptenen gästar Bakom (på riktigt!) Lördag 14/8 !!


Dra på dig sjörövarsabeln och ta en duell med Kaptenen! Ingen kan förlora;) Vad finner man vid regnbågens slut? Låt oss ta reda på det tillsammans!

...Tid 23.00 - 03.00

Vem spelar? Dj Andy

Kvällens drink - Captain Cola , Captain Mojito , Captain Sprite - 65 kr !

Inträde - 6 st guldmynt (efter 00.00)

HELA BAKOM STORMAR!!



Sen gick jag&pappi till bara vara & åt lite :) !!

Nu är jag hem kommen från jobb, min sköna daniela hjälpte mig idag .
Räddaren i nöden kan man säga med andra ord, lille bettan !
Sen har vi rullat rundor lite här&där .
Nu ska jag fixa mig för att dra mig mot stan , ska bli go mat & utgång på det !

September säger jag förmodlingen , HEJDÅ SVERIGE !!
Drar mig mot gran canaria med sandra & jobbar !!

Kiss&Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0