urrrk !!

Idag var/är jag lite depp men allt folk jag träffat idag har gjort mig glad !
Ovanligt trevliga&glad har alla varit idag, eller är det jag som inbillar mig ?!
Kom nyss hem från jobb , mår inte allt för bra idag kan jag säga .
Nu ska jag mejla lite med min lärare och förbereda mitt matte prov som ska genonföras genom webbkameran , jaddå !! Har slängt på mig mjukisbyxor , lite te &  här ska jag sitta nu några timmar, och det känns förjävligt skönt !! Har varit fullrulle senaste tiden , så idag är min slappe dag , ska dock jobb ikväll men under dagen ska jag inte göra ett skit !
Helgen kommer ju ikke bli lugn , jobb dag&natt och ska även hinna med utgång , hur ska detta gå till, haha !
På lördag är vi ett härligt jävla team på bakom , jag , daniela & lina , jaddååå !!!

Det känns som det börjar närma sig att säga hejdå sverige !!
Sandra har planer på att åka till norge 3 månder jobb och sen åka till något varmtställe !
Jag tycker det låter som en mega bra plan , och jag vill ju bara bort härifrån.. 
Idag ska jag kolla upp massa sånt oxå ,
jag måste ju göra mig av med min lägenhet och massa annat , jobb osvosv !!


Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0