uppss !!

Igår blev det mat med tjejerna på haket, fan vad jag älskar såna kvällar !
Satt & pratar om allt mellan himmel & jord , folk tror vi är helt galna säkert .
Väldigt trevligt iallafall, sen drog vi oss mot mimmsa&dani , lite vin & kortspel.
Sen ner mot tempel , var så hemskt dött när vi kom , bara bönder !!!!!
Blev lite mer folk sen , men 70 % var ändån bönder , lite dåligt !
Men slutade med att det blev efterfest på grand , dock var det väldigt lugnt !

Har sjukt ont i magen idag :/ !! Krampar som in i & kallsvettas , inte kul alls :( !!
Legat hemma hos mimmsa&dani i soffan hela dagen .

Nu blir det duscha&försöka komma igång och jobb senare , sen kör vi tempel efter jobb :) !

Förstår inte varför folk älskar att snacka , varför folk älskar att smutskasta andra ?
Jag är den personen som inte bryr mig om att folk snackar , spelar inte mig någon roll !
Men när mina vänner inte kan hålla igen munnen , då blir jag sur.
Jag är den som skiter i vad folk gör , otrogna , den ligger med den , den gör det , Mitt problem ? Nej !!
Så jävla typiskt helsingborg !!!

Nä men ha de ;) !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0