se över ditt eget samvete ..

Svårt att förneka,svårt att släppa men samtidigt har jag , snurrar runt ganska bra i huvudet .
Varför varför blir jag alltid det svartafåret . varför ska allt jag gör komma fram och det blir värsta saken av det ? , sen ska jag gå & le när jag kan göra så många andra till svartafår ?.Jag tycker det är upp till var och en om ärlighet , jag har varit ärlig , jag sa sanningen , men ändån blir jag som sagt den onda , när det finns dom som är så mycket värre. Det är inte jag som gjort fel verkligen inte denna gången , hoppas den människan får lite vett i huvudet och aldrig mer öppnar sin mun det minsta lilla om mig , eller någon annan. Det jag gjort är en jävla bagatell om man jämför !! Att folk ska leka så jäkla bra när dom är så jäkla smutsiga själva är ju bara löjligt..

Ska ta mig ett varmt bad nu , sen fixa till mig , blir som sagt kent på sofiero idag , sen jobb på bakom :) !!
Fort.f snuvig och hostig , när fasiken ska det gå över :( !! 
 
Köss !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0