Puckolina Madicken Larsson ...

Det är jag , lite smått trög ibland !
Vi har ju trådlåst internet , och av någon anledning la det av bara sådär !
Så fick vänta ett tag & undertiden satt jag och lekte lite med datorn , jag har en liten knapp på sidan till bluetooth, den brukar jag använda när jag föröver saker till mobilen bara , trodde jag iallafall ! Så jag stände av den av någon anledning , sen funka internet igen men inte på min dator ?
Helt jävla galen blir jag av sånt , jag förstår mig inte på såna grejor jätte bra.
Ringde mamma och fråga , då det kom upp en lite ruta om att det ska finnas en knapp som man aktiverar på datorn och lite smått argt skriker jag - Jag kan inte mycker om datorer men till och med jag fattar att så går det inte till (Så mycket viste jag,haha)
Så jag ringer till Hp suport , förklara att den trådlåsa funktionen är av stäng på min dator ..
Säger även han att det ska finnas en knapp , känner upp paniken växer inom mig !! , Så säger jag ja men det finns bara en sån till bluetooth ..
- Ja men det är den där knappen du ska aktivera  !!
Jag är nog dummer än dummast asså !!

Nu ska jag fortsätta och göra det jag är bäst på , städa !! haha  ..
Just darför man ska ha en man , kvinnan sköter hemmet , han sköter alla praktiska saker ! Jadå ..

Kiss&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0