life is good ..

Jag har fått mod, blivit en helt ny person .
Det bästa som kunde hända mig var att träffa en viss person.
Genom det lärde jag mig att se allt på så många andra sätt, att inte vara lika trångsynt !
Det är mycket smått att jobba på , men att jag kund släppa  spärren och riva alla murar , det är ett under !
Den personen kommer jag aldrig glömma, fick inte njuta av honoms sällskap länge , men man ska vara glad för det man fick, och lära sig att behandla folk bättre...

Nu någondag bär det av till malmö för lite planering och detaljer , norge 3 månder sen blir det något varmt .
Då kommer jag vara borta ca 6 månder , eller kanske inte ens kommer tillbaks .Jag känner inte att jag har något problem med det :) !

Fix&trix nu sen blir det jobb & sen blir det nog tempel en sväng;);) !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0