Our first and last love...is self love. !!

Blev en liten roadtrip till Öland idag !
Känner dock att jag skulle behövt sova istället , denna helgen har det bara blivit några timmar här&där ;) !
Men vem tackar nej till trevligt sällskap , dricka & sjungande , inte jag  ;) !!
Orkar inte tillbringa för mycket tid själv, det är då man tänker.
Det har jag ingen lust eller ork till just nu ..
Sov lite i bilen , så nu kommer jag inte kunna sova direkt , så jag ska sitta här 3 timmar ,
sen blir det jobb! Jag älskar verkligen att åka bil på kvällen helt magiskt, tycker jag !
- Jag ska fan till Småland och ragga ! hahaha ..
Nu vill jag ha torsdag så man kan sparka in helgen och alla dess planer ;) !!
Och på torsdag har jag även slutprov i matte, Jo men kommer nog gå bra ju !!
Kent på fredag oxå, men vet dock inte om jag kan , eftersom jag jobbar ! :/

Nä nu ska jag ta voven & gå ut en sväng annars lär jag somana !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0