Ikväll smäller det !!

DALLAS , daniela ska jobba med mig idag , dreamteam ;) !!
Känns som det kommer vara mega mycket folk idag , och det innebär JOBB !!
Är ganska seg , men taggar till med lite gott nu ;) !!

Känner mig duktig  , jag är inte den som brukar kunna säga en del saker.
Men nu har jag lärt mig , även börjat tänka till lite (ja det kan jag)
Och jag känner att börja träffa någon nu hade bara varit en stor lögn för mig själv.
Även om jag aldrig kommer att få vara med den jag vill ,
så tycker jag om honom fort.f & tänker på honom , då känns det inte rätt att träffa någon annan.
Känner inte  för att ge mig in i något alls , trött på att det går åt skogen varje gång , bättre själv !
Och snart är det dags att säga hejdååå sverige för mig !!

Men nu ska jag säga heejdåå verkligheten ;) !!
Fixa till mig & bege mig mot jobb !

Älskar dig mamms !!
Sen jag kom hem från cypern har jag gått upp 3 kilo , hej tröst ätarn ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0