hon gör det igen ...

Vart är bankkortet ?!! Jag är nog den slarvigaste människan som finns , haha !!
Det var riktigt fart i oss alla igår kan man lugnt säga !!
Blev ner till båten jag & lina , börja med vinet , sakta men säkert !!
Sen öka det bara på ,  papi , dejan och daniela trilla in lite senare :)
Efter lite shottar , vin mm drog vi oss med mogwai , sen blev det cardan !!
Där tappades kan jag säga , jäklar !!
Det var nog tur att jag gick hem med c , annars vet man aldrig vart jag kommit , haha !!
Kl 4 får jag ett sms av lina - mc fast i trappan
Jag ringer - vad snackar du om lina ?
Då var hon överlycklig över att hon köpte en mc feast som hon satt med i trapphuset !!
Tappade flickor skulle jag vilja säga , haha !!

Nej nu ska jag fixa & trixa sen mot stan vasko&jeppe kommer ner !
Lovely !! :) blir lite vinmys känns det som & lite pasta danni ;)


Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0