har alla fått kärleks noja ?!!

Just nu skulle jag verkligen inte kunna tänka mig ett förhållande eller att ens börjar träffa någon !
Men ger jag fel signaler eller är alla helt kärleksgalna ?!
Okej om det är en, men när det blir fler då blir det jobbigt!
Brukar alltid vara killen som kommer med alla bortförklarningar för att inte sätta i gång något , nu är det jag , känns lite dummt som tjej och bara - Jag är inte ute efter något seriöst !!
Låter lite wicked , men man ska vara ärlig tycker jag :)
Så nu kan alla få info:n , jag trvis bäst själv !!
Och det är inte för jag vill svinarundor om folk tror det ...
Trött på att klanta till det , bli besviken ja allt det dåliga det med för.
Jag är inte den som är så kärleksfull av mig , men jag tyckte det funka bra sist.
Och jag gav verkligen det en chans  men så klanta man sig där ja !! Så nu lägger jag ner !!

Iallafall kom jag nyss hem från jobb  jippiie !!
Ska sova i tid idag , tänkte duscha sen kolla tv i sängen,mysaa !!
Känner att batterierna behöver laddas ;)

Nu till helgen ska jag & lina försöka dra ihop någon trevlighet på bakom .
Får la se hur det går ;) !!

Kiss&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0