älska måndagar , jaaaa !!

Gud nej , nyss hem kommen från jobb , magenkurrar !!
Det hemska med att inte bo i stan är att det är så långt till allt  !!
Kan inte bara springa ner snabbt, här måste man cykla eller gå, för taxi finns det inte direkt heller.
Nu låter det som jag bor mitt på landet , hahahah !! (Ödåkra)
Har ju väla, men det tar mig hela 5 min att gå ! haha, man kan nog inte vara latare än mig just nu.
Men gud vad jag skulle vilja ha en räkmacka :(:(  !!

Ledig restena av dagen , helt underbart !
Så ska nog vila lite, sen stan för lite lunch&så där !
Jäkla massa samtal att ringa även, efter den jäkla lyckade veckan på cypern!
Känns som jag lämnade kvar mitt liv där ?! 



Kiss&Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0