Måndagsmys !

En arg kommentar

tycker du ska var försiktig med vad du säger ! kortlek o kortlek akta så jag inte stoppar in dig i en ! tycker du har fått lite för mycket luft, håll istället dina känslor för dig själv, för alla har känslor så som du visar dina känslor och hoppas på någons död så kanske kan någon annans känslor åxå dyka upp!"

Svar : Jag bryr mig så enormt lite faktiskt , vi alla vet vem det handlar om (och det är inte han som lagt denna kommenteren) tycker synd om den som inte har något annat för sig än att försvara ett sådant svin ! .  Jag har rätt att säga , skriva precis vad jag vill , och varför skulle jag inte göra det , efter allt , allt jävla skit han har gjort mot mig . Innan någon öppnar sin mun ta reda på lite fakta.
Så gulleplutten , spara dina kommentarer annars ska jag lägga upp hela sanningen om honom här ;)!  Och du ring om du vill något , var inte så feg !

Håller på att laga lite mat nu :) Loppan kommer nu oxå , hon lyckas alltid få mig på bättre humör.
Älskar henne för hon alltid finns här när jag har det jobbigt , love u loppish !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att sitta och skriva om någon på sin blogg är helt enkelt ett rop efter uppmärksamhet. Ingen bryr sig vad han har gjort mot dig, förutom du därför känner du dig tvungen att dela med dig om det för du är nog fortfarande lite hmmmmm sårad ;) hihi. Lägg upp hela sanningen lille vän, men akta dig så inte dina söta och smutsiga hemligheter kommer ut. Lina lina är ett väl igenkänt namn för sin stora mun som får plats med mycket, och sin annu större tralala som haft allt :) så kom inte peka finger på någon när du själv, ja duu är samhällets skämt. Och ja, jag håller med du har fått en hel del luft för mycket faktist. Du borde nog följa ditt eget råd och bli svensson svensson någonstans långt härifrån. Puss :D

2010-04-27 @ 07:58:15
Postat av: Anonym

Lilla lina , lugna dig lite ,... nej jag är inte han som skriver och inte hans flickvänn heller om de e det du tror! jag e hans kompis, men bara för att han e där inne betyder inte att du ska tro att du e något för jag kan sätta dig på plats! så ta de lite lungt och andas!

2010-04-27 @ 12:13:39
Postat av: Anonym

haha vad är det för sär som har kommmmenterat ?

2010-05-01 @ 09:50:31
URL: http://emeliejosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0