Torsdag .

Mummmsa med mat , efter en super stressig dag !
Dock har jag ju loppan med mig , vilken vurpa hon gjorde idag , hahahhahha !
Just nu sitter jag som sagt och mumsar på mat , väntar på 2:dra maskinen med tvätt !
Storstäd&stortvätt , stor och stor , det gör jag väll varanan dag , haha !!
Mamma har bokar resa idag till hela familjen , det behöver vi verkligen.
Dock är det i aug, men då är vi alla samlade !

Saknade, oron är väldigt stor :( !
Jag älskar honom & saknar honom massor .

På Lördag ska jag bowla med kidsen & syrran (om nu vill, haha !) , lovely !
Gud lilla lina , vill verkligen ha familj :O !


Kommentarer
Postat av: Loppan

MIIIIN AAAIIIIN!!!! :):))

2010-04-30 @ 14:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0