Söndag

Nyss klar med städningen hos mamma , ska dra mig ner mot stan för lite jobb snart  :( !
Igår blev det som sagt malmö , blev lite nya kläder & en bil för mammsi :) .
Jag har letat efter vita converse över allt , verkligen överallt :( men idag var vi ute på familia ,
och gick in på intersport & frågade , var en ung kille som jobba, super trevlig ,
så han börja ringa runder och hittade ett par 36 i hässleholm , så dom skickar hit dom :) YEES !
Har ju varit i kanske 20 andra butiker men inte en ända jävel som har ens tänkt tanken på att ringa & kolla på andra ställen , ska ge honom en megakyss , hahahah !!

Ibland kan man inte göra något åt vissa saker och det känns jobbigt , det tar från en hela tiden :/ !
Att kämpa för att hålla ihop allt , är inte alltid så lätt , att man sätter sig själv åt sidan för att hinna
med allt & alla , det tar även det på en. Och samtidigt går man och funderar och mår dåligt ,
hur ? varför ? vad kan jag göra åt saken ?.
Men det är för min underbara familj jag kämpar, för jag älskar dom överallt annat.
Det finns dock några som borde inse , att ens familj är ens allt ! . 
Jag har en helt underbart fin vän , som stöttar mig enormt , Lina !
Tack för du finns här för mig & min familj , för du är en så fin vän lina :)




And believe me the next bastard who opens his mouth to my family, I will kill, kill ,kill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0