så är det ..

Jaha , dålig på att skriva igen !
Det är för mycket just nu .
Iallafall är jag hemma hos mamma , har fixat ett rum här till mig igen :)
Så jag pendlar mellan min lägenhet och här .
Känns onödigt att ha lägenheten just nu , 5200 i havet kan man säga.
Men men det är skönt att ha sitt eget med :) .

Nu håller vi på och städa laga massa mat , middag ikväll :)
Med familjen berg & Lina loppan kommer oxå :) Mycket trevligt !

Nej nu ska jag fortsätta.

Jag ber för dig , varje dag !
Familjen, jag älskar er av hela mitt hjärta, ni är mitt allt. Tack för ni finns :)

Testa gömma dig , jag kommer alltid ha dig som min kortlek hela livet,,
när jag har tråkigt letar jag upp dig och spelar lite ! Du har själv skapat det och nu är det försent !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0