Onsdag ..

Fan vad folk , tidningar & ja allt annat kan hitta på sina egna historier .
Ävenfast jag har en sten i hjärtat som tynger , lättar det när jag tänker på att
- Gud gör sitt jobb till slut !

Om jag aldrig lärt känna dig .
Om jag aldrig hade släppt in dig i mitt liv.
Om jag aldrig hade älskat dig av hela mitt hjärta.
Om jag aldrig hade låtit dig bli en del av min familj .
Hade aldrig detta hänt .
Att ens "Stora kärlek" kan göra så mycket skit mot min familj, efter att varit en del av vår familj.
Det är något jag inte kan acceptera , men som sagt du är min kortlek !
Jag tar fram dig när jag vill spela lite sen stopar undan dig !
Döden för dig är en befrielse !

Snart kommer suss över , för vi ska tvätta ! :)
Fredag åker vi till gbg & sen trollhättan , lovely !
Dock har jag massor att göra , så i natt blir det 4 timmar sömn.
Imorgon kommer det inte bli någon alls , så det får sovas på tåget upp.
Kommer nog vara död till tusen , men det gör inget :)

Nej nu ska jag göra något annat !  :)

Jag älskar dig , jag saknar dig , jag ber för dig !
L - La familia ,  får tårar när jag läser , love you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0