Måndag

Uscch , vilken dag , hemsk dag med andra ord :( !
Jag har så mycket hat i mig att jag snart spricker .
Funderar starkt på att , bege mig härifrån.
Ny stad , nytt land , bara springa i från allt här.
Allt gammalt ,  tycks förfölja mig med problem livet ut .
Är så arg att jag skulle kunna lägga mig ner som ett barn & gråta .
Jag har verkligen kämpat så hårt , så länge nu & jag trode att det bara skulle gå bättre .
Om jag stannar kvar här, kan jag räkna med att leva mitt liv ensam .
Hur i helvete skulle jag kunna dela mitt liv med någon just nu , människa hade ju sprungit för livet.
Vet ni vad , ja jag LINA LARSSON vill
- Ha ett riktigt svensson svensson liv , fint hus , fin man , fina barn , volvo & hund !
Trodde nog aldrig att jag skulle vilja det faktiskt .
Men jo  , kan inte tänka mig något annat.
När jag blickar tillbaks på allt gammalt & på alla som jag delade mitt liv med ,
så får jag rysningar i kroppen, usch !
Och jag ska sluta vara så jävla dumsnäll, ska sluta låta folk trampa på mig nu !
Alla kommer vi till en punkt i livet , där vi sätter ner fötterna & står stadigt !
Jag har haft så mycket svek i livet så det går inte ens att beskriva ,
men nu ska jag bara bry mig om mig själv ,
satsa på mig själv & min framtid  och jag längtar verkligen efter att ha någon i mitt liv .
Någon att dela allt med , någon att kunna krypa ner brevid :)

Nu ska jag ut på balkongen med lite kaffe & rensa nerverna !


Kommentarer
Postat av: jasmin

Du kommer hitta ngn ja lovar

2010-04-26 @ 22:22:49
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0