lite nytt !

Jag är ju inte den bästa på att blogga , folk börjar bli griniga !
Men nu är det så här att alla min tankar vill jag inte dela med er , synd va !

Iallfall , jag lever !
Jag väntar på att allt ska bli bra & fixa sig !
Senaste tiden har jag spenderat med familjen & familjen berg & lina .
Börjar bli lite tjoock av alla middagar ,haha !
Har inte gjort allt för mycket , jo spenderat varenda krona på tröst shopping , love ! :)
Och hämtat min älskade data , som vi alla vet så räcker det att jag har en data några månader sen e den kaos :/ ! Men nu är är pärlan fixad , dock är alla bilder borta :( ! Men ska vara rädd om dig denna gången :)

Kärlek , gud vad jag hade behövt det . Någon att vakna upp brevid & somna brevid !
Om ni bara visste hur längesen det ens var jag hade när kontakt , hade ni flabbat i hjäll er !
Men just nu har jag mina tankar på annat ,men lite kärlek hade inte skadat faktiskt.
Dock är jag så jävla trött på folk som är så jävla oseriösa !!!

Nej nu har jag annat att göra :)

Puss


Kommentarer
Postat av: mays

Hoppas allt fixar sig!

2010-04-21 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0