Värsta gänget , haha !

Ibland älskar jag mitt jobb.
Som idag , jobbade ca 3,5 timme & har betalt för 8 :) 
Jobbar jag fort & bra så kan jag gå hem tidigare , det e underbart ju :)
Nu sitter jag här & sjunger till kens låt .. 
Imorgon blir det jobb 7 - 4 . 
Vi är typ världens roligaste team imorgon .
Nadira - Riktigt sån utlänning "kaffepaus", och kan inte så bra svenska.
Beatha - 35 årig polak som kommer i högklackat till jobb & kan INGEN svenska
Hennes man - riktigt BITTERFITTA !! 
Maria - Rumänsk tant , som är allmänt förrivrad och dålig svenska , men världens mest snällaste människa tänker på allt & alla , och brukar även be böner att gud ska ta hand om mig , JAA !! 
Roger - En alkis utan tänder och som luktar organ , som måste hålla sig 100 m ifrån mig .
Kan ni först hur mycket jag sitter och skrattar när dom försöker prata med varandra ,INGEN FATTAR ETT SKIT , men endån så ser dom så glada ut , hahahah !!  
Ser verkligen fram emot att jobba i morgon så jag kan hålla mitt humör uppe . hahaha !! 
Ge mig måndag , vill skriva på alla papper :D 
Nej kaffe & cigg på detta ..  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0