Goodbye !

Samtidigt som det tar luften ur mig , andas jag av det !
Det känns som det aldrig aldrig kommer få ett slut !
Idag hade jag super mycket på jobb , har så ont i hela min kropp :( .
Direkt när jag kom hem , hoppa jag in i dusceh , VÄRME VÄRME !
Sitter och sniffar lite på mig själv ,älskar när man är ny duschad och in smörjd :)
Min mat aptit har försvunnit helt :( , jag som älskar mat ! :( vad är detta !!
Har inte kunnat äta en enda tugga idag . :( why ?!
Ska inte klaga för mycket , eftersom jag har lite extra kilon .
Men mat & lina , det är riktigt kärlek det  :)
Just nu sitter jag nu sitter jag & lyssna på världens bästa låtar och sjunger så högt jag kan
I HATE LOVE !!
Ska dricka massor massor med kaffe & röka massor och bara sitta !! 
Känner inte alls för mycket idag .. kanske sola eftersom jag inte gjorde det igår ..

Imorgon blir det dubbel pass , så jobb hela dagen. 
07-16 & 17-21 !
Inget jag ser framemot.
Men jaa nu börjar det igen jobb 24/7 :( !!  


Goodbye baby , this is the end !
I cant keep on doing this to myself.

Goodbye , Goodbye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0