Musik ...

Jag har haft 2 lediga morgnar men tro fan inte man får sova för det :O !!  
Har rätt mycket jobb ikväll, men det går säkert snabbt .:)
Är mycket trött , funderar på att gå en runda , jävla byggjobbare här utanför får ont i huvudet ! 
Hela huset skakar för fan ... 
Igår väll blev det tv & film med flickorna :)  Miss . Anka , vilken idiot ! haha .
Sen hem satt lite vid datan, prata med en mkt intressant människa  ;).
Och vid typ halv 2 kom mina 2 älskade pojkar med Mc till mig , Taack (L)
Somnade mycket gott igår , inte van att vara uppe så länge , haha !! 
Lina vill börja plugga , hihi :) Och snälla Besnik , har gett mig jätte bra råd & hjälp.
Det kan väll vara super bra om jag gör något som jag vill :) .
Tror det kan bli jätte bra.
.
You have lied and mess around with the wrong girl
The big boys learned me to handle fools like you.
Be quiet , watch out your goal . Then hit it hard !
.
Saker som jag vill ha nu 
# min lägenhet
# en hund 
# en man
# ett körkort och a5 :an
  
.
Får jag kärlek, så har jag faktiskt allt

Från himmel till jord & jag älskar det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0