Love ma chiick´z

Idag var jag ju ledig från jobb mega skönt skulle det bli att sova länge.
Men 06.30 börja mobil ringa som fan & sms , Susanna & kusin !!
skulle kunna äta er levande.Så bara att gå upp .
Sen kom Daniela & hämta upp mig för att hämta mormor.
Och ner mot lägenheten , dock var han inte där !
Blev lite sur , men iallafall är alla papper inne nu .:)
Den kommer bli så fin , jag längtar verkligen.
Sen plocka vi upp Rebecca och ner mot stan för lunch & mys :)
Lina.A kom & förbi , SUSSI ! ;)
Efter det hem till Rebecca , ringde lite samtal "det va en gång en liten fågel" haha !
Nu sitter jag hemma hos mamma & pratar med susanna i telefon , höh.
Ska duscha & sen blir det nog mys med tjejerna om jag orkar , har dubbel passa i morgon :( !
Och har tid hos doktorn kvart i 2 . hatar att gå till doktorn verkligen :( ...
Imorgon natt åker även pappa till irland .

HAHAHAHHA !!
En tjej eller kille ja jag vet inte vad det är blev vän med mig på facebook .
Alban iallafall . och jag heter LINA LARSSON , svenne till max.
Hur fan kan man tro jag är alban då ?! . hahah dör av flabb.


Tydligen är det jävligt många som stör sig på bilderna på mig , daniela & vasko
5 personen som inte gillat det , vf blir det alltid sådat drama så fort jag gör minsta lilla :/ .
Det är ju inte ens något , 3 vänner som fjantar sig lite , det är väll inget att reagera över !
18:00Besim
also I saw you with your friend kissing with teh same boy
18:01Besim

I understood
I guees that yu like sex so much
isn't it true
because you look so busy with kissing boys all around


Hoppas det är en kille annars är hon inte normal ! hahaha

Hahha folk är ju fan sjuka i huvet !!
Tror att man är sex galen för en bild , haha skaffa ett liv för fan !
Men som Daniela sa .
Lina , det är bara CARFACE PÅ DOM !


I wanna love you but I better not touch
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want it too much
I wanna taste you but your lips are venomous poison
Your poison running through my veins
Your poison
I don't wanna play these games



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0